Flying Without Wings BY WEST LIFE

Everybody's looking for a something
One thing that makes it all complete
You'll find it in the strangest places
Places you never knew it could be

Some find it in the face of their children
Some find it in their lover's eyes
Who can deny the joy it brings
When you've found that special thing
You're flying without wings

Some find it sharing every morning
Some in their solitary lives
You'll find it in the words of others
A simple line can make you laugh or cry

You'll find it in the deepest friendship
The kind you cherish all your life
And when you know how much that means
You've found that special thing
You're flying without wings

So, impossible as it may seem
You've got to fight for every dream
Cos who's to know which one you let go
Would have made you complete

Well, for me it's waking up beside you
To watch the sunrise on your face
To know that I can say I love you
In any given time or place

It's little things that only I know
Those are the things that make you mine
And it's like flying without wings
Cos you're my special thing
I'm flying without wings

And you're the place my life begins
And you'll be where it ends I'm flying without wings
And that's the joy you bring
I'm flying without wings
展翅高飛 西城男孩合唱團◎
每個人都在找尋某種東西
一種能成就自我的東西
在最意想不到的地方尋獲了
在你未曾想過的地方
有人在孩童的臉龐尋獲了
有人在情人的眼中覓得了
誰能否認它所帶來的歡樂
當你找到那特別的東西
沒有雙翼,你仍將展翅飛翔
有人因每天早晨分享而尋獲了
在孤寂的夜晚依然覓得
你會發現其就在他人的話語中
即使支字片語也會讓你歡笑或流淚

在最深的友誼中你會尋獲
終其一生珍惜之
當你明瞭其意義多麼重大

你發現了那特別之物
沒有雙翼,你仍將展翅高飛

乍看下,好像不可能

但你得為夢想而奮鬥
因為誰會知道你失去了什麼
原本會成就你的事物

至於我,在你身旁醒來
看著你臉上映照出的旭日般的光芒
知道我可以說出「我愛你」

無論何時何地 我所知有限
但卻能讓我擁有你
就像沒有雙翼,仍能展翅飛翔
只因你對我意義重大
沒有雙翼,我仍能展翅飛翔
我的人生因你而開始 因你而結束

沒有雙翼,我仍能展翅飛翔
你所帶來的歡樂
即使沒有雙翼,我仍能展翅飛翔

arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛熊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()