小飛熊最近狂愛放 air supply的歌曲
會注意到 air supply & beetles 是因為張雨生的關係
以前 小飛熊幾乎每張張雨生的專輯都會贊助一下 支援一下

後來 他不再之後

開始 聽 他的偶像的歌曲

本週最愛的歌曲--Lost in love

Lost in love(迷失在愛中)

I realize the best part of love
我明白愛情的精華
Is the thinnest slice
是最薄的薄片
That it don't come for much
它得來不易
But I'm not letting go
但我也不會輕易放手
I believe this too much to believe in
我確信這不容易使人相信

So lift your eyes if you feel you can
那麼抬起雙眼,如果你可以
Reach for a star and I'll show you a plan
將手伸向星辰,我將告訴你一個計劃
I'd figure it out
我已了解
What I needed was so one to show me
我需要有人來指引我

You know you can't fool me
你曉得無法愚弄我
I'd been loving you too long
我已經愛你很久了
It started so easy
它開始得如此容易
You want to carry on
你要堅持下去

(Now I'm) Lost in love and I don't know much
(如今我)迷失在愛中,我所知不多
Cause to thinking about
因為仔細想想
And felt out of touch
感覺觸摸不到
But I'm back on my feet
但我已重新振作
And eager to be what you wanted 
渴望成為你所需要的

 

http://vicky-jen.myweb.hinet.net/Lost%20in%20love/67.htm  (可聽歌哦~~)

arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛熊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()