close

I like the way you are, I like the way I am

I like your smile.

I like the way you talk,

I like the way you walk.

I like the way you are.

Because you are the special one to me.

我喜歡這樣的你

我也喜歡這樣的我

我喜歡你的微笑

我喜歡你講話的時候

走路的時候

我就是喜歡這樣的你

因為 你是特別的你

arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛熊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()